Ol49-99
Oznaczenie aktualne Ol49-69 (fałszywe)
Typ lub seria parowozu Ol49
Szerokość toru 1435 mm
Układ osi i silników 1'C1' h2
Producent parowozu Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów
Numer fabryczny 3211
Rok produkcji 1954
Kocioł oryginalny
Producent Sosnowieckie Zakłady Budowy Kotłów
Numer fabryczny 13333
Rok produkcji 1954
Kocioł obecny
Producent Sosnowieckie Zakłady Budowy Kotłów
Numer fabryczny 13333
Rok produkcji 1954
Poprzednie oznaczenia -
Seria i numer tendra 25D49-?
Przebieg służby
01.06.1954
MD Kłodzko
11.1974
MD Jaworzyna Śląska
05.1976
MD Ostrołęka
01.06.1979
MD Krzyż
1994
MD Choszczno
01.09.2000
skreślony z inwentarza (MD Choszczno)
07.2001
poddany naprawie głównej w Gnieźnie
24.07.2001
przekazany do Wolsztyna w stanie czynnym (jako Ol49-69)
6.07.2004
przewieziony do Gniezna na naprawę średnią
20.10.2004
powrót do Wolsztyna po naprawie średniej
7.07.2006
delegacja do Gdyni (obsługa pociągu sezonowego Costerina)
03.09.2006
przewieziony do Gniezna na naprawę główną
15.06.2007
powrót do Wolsztyna po naprawie głównej
31.05.2009
odstawiony z przekroczonym terminem rewizji zewnętrznej kotła
09.07.2009
przewieziona do Leszna do naprawy
19.04.2012
powrót do Wolsztyna po naprawie
31.10.2015
odstawiony z przekroczonym terminem rewizji zewnętrznej kotła
17.10.2017
powrót do Wolsztyna po naprawie
Miejscowość Wolsztyn
Lokalizacja parowozownia w Wolsztynie, ul. Fabryczna 1
Status czynny
Uwagi
Tczew
Tczew (11.08.1974 r.)
Choszczno
Choszczno (29.12.1996 r.)
Poznań Główny
Poznań Główny (3.05.2002 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (3.05.2002 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (13.04.2003 r.)
Tłoki
Tłoki (13.10.2007 r.)
Pierwszy dzień planowej służby po naprawie głównej. Wiry
Pierwszy dzień planowej służby po naprawie głównej. Wiry (20.04.2012 r.)
.:. copyright by Tomislaw Czarnecki 2003-2014 Wszelkie prawa zastrzezone! .:.