Ol49-59
Oznaczenie aktualne Ol49-59
Typ lub seria parowozu Ol49
Szerokość toru 1435 mm
Układ osi i silników 1'C1' h2
Producent parowozu Fabryka Lokomotyw im. Feliksa Dzierżyńskiego, Chrzanów
Numer fabryczny 3170
Rok produkcji 1953
Kocioł oryginalny
Producent Sosnowieckie Zakłady Budowy Kotłów
Numer fabryczny 13316
Rok produkcji 1953
Kocioł obecny
Producent Zakłady Budowy Urządzeń Kotlarsko-Mechanicznych, Zakład nr 1, Sosnowiec
Numer fabryczny 13247
Rok produkcji 1952
Poprzednie oznaczenia -
Seria i numer tendra 25D49-49
Przebieg służby
11.07.1953
MD Kutno
11.1962
w MD Łódź Kaliska
14.12.1966
MD Ełk
31.01.1973
MD Suwałki
18.01.1974
MD Białystok
01.09.1982
MD Wolsztyn
14.09.2000
przewieziony do Gniezna na naprawę średnią
14.02.2001
powrót do Wolsztyna po naprawie
10.2002
odstawiony wskutek awarii kotła
17.03.2004
przewieziony do Gniezna
29.11.2005
przewieziony do Interloku Piła do naprawy kotła
30.07.2008
przewieziony z Piły do Gniezna
30.10.2008
powrót do Wolsztyna po naprawie głównej
17.05.2010
wycofany z eksploatacji - oczekuje naprawy rewizyjnej
14.06.2010
przewieziony do Leszna do naprawy
04.03.2011
powrót do Wolsztyna po naprawie
05.06.2014
odstawiony do Leszna
30.11.2015
powrót do Wolsztyna po naprawie
Miejscowość Wolsztyn
Lokalizacja lokomotywownia PKP Cargo
Status czynny
Uwagi
Opalenica
Opalenica (18.8.1984 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (19.10.1991 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (17.05.1992 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (7.05.1993 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (14.07.1995 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (25.02.2001 r.)
Poznań Główny
Poznań Główny (18.11.2001 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (1.06.2002 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (13.03.2003 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (13.03.2003 r.)
Gniezno
Gniezno (8.12.2004 r.)
Strykowo Poznańskie - pierwszy dzień planowej służby po naprawie głównej
Strykowo Poznańskie - pierwszy dzień planowej służby po naprawie głównej (1.11.2008 r.)
Wolsztyn
Wolsztyn (18.01.2014 r.)
.:. copyright by Tomislaw Czarnecki 2003-2014 Wszelkie prawa zastrzezone! .:.